Konkursy mogą być organizowane zarówno przez osoby prywatne, jak i instytucje. Najczęściej firmy ogłaszają konkurs na najlepszy logotyp dla swojej firmy albo hasło reklamowe na jakiś wydarzenie kulturalne. Osób biorących w nich udział jest coraz więcej. Chcą oni pokazać na co ich stać i sprawdzić, jaki będzie odbiór ze strony tak naprawdę nieznanych dla nich ludzi. Wówczas dopiero będą mogli sprawdzić co o ich pracach i pomysłach sądzą inni. Udział w konkursie poza korzyściami materialnymi albo rzeczowymi daje również szansę wyjścia do świata i pokazania swoich umiejętności. Ale nie tylko można zostać wygranym w takich konkursach. Swoje organizują właściciele różnych stron internetowych poświęconych grafice. Do boju stają użytkownicy, a ich dzieła najczęściej oceniane są przez innych. Warto jest poznać, jak nasze projekty oddziałują na innych. Bowiem na samym jest trudno wydać subiektywną opinię. Tym bardziej teraz, kiedy projekty graficzne weszły na wyższy poziom zaawansowania. I zaskakują jeszcze bardziej.

Comments are closed.